Saturday 10 November 2012

Lepaskanlah Dia Pergi

Salam..

Semenjak dua menjak ni kem bola Kelantan kecoh yang teramat bila Mat Yo nak berhijrah ke Johor. Bagi saya la, bagi lah pelepasan kepada dia, cukup-cukup lah dok main tarik tali. Lagipun Mat Yo dah lama dalam kem KAFA dan dia dah banyak menabur baktinya kepada negeri Cik Siti Wan Kembang ini. Sampai dapat tiga piala tahun ni.

Bagi la dia cuba angin baru, dengan pengurusan baru, peminat baru serta gaji lumayan yang baru. Kalau KAFA dok pegang Mat Yo atas alasan kontrak, kang dia main main-main, KAFA dan peminat juga rugi. Kalau awek kita dah taknak, tapi awek kita tu terpaksa bersama kita atas alasan 'makcik dia suka kita' contohnya, tak ada guna juga, buat sakit jiwa kita yang setia, tetapi dalam hal yang sama, awek kita tu dah ada boypren lain dah, dah lama dah ada boypren pon.

Pendek kata, lepaskan lah dia pergi.

KAFA katanya tengah pancing dua pemain Kedah.. elok tu. Apapun, akhir kata "Bolasepak Adalah Perniagaan". Kepada tan Sri Annuar, pengurusan anda memang ada umph! Lima tahun KAFA naik mencanak tinggi sampai baju bola Kelantan boleh buat baju raya lagi, orang tak malu dah nak pakai, bangga kalau dapat pakai baju TWR.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda agar saya tidak kesorangan.. hehehe. Silakan, tapi komen elok-elok aaaaa...